När vi är goda mot andra är vi bäst mot oss själva

Hej ! :)
Kom just hem! Dagen har vart lång, men jag känner mig ganska pigg ändå. På dansen gick det jättebra!! en av danserna blir till voulez , vi har temat mamma mia ! ;) Var mycket nytt, nu grupp ny lärare och mycket svårare men gud så roligt jag hade ! Efter dansen mötte mamma mig utanför balettakadeien så vi gick oh tog oss en fika . Mysigt var det! Sedan tog vi en promenad mot centralen istället för att ta tunelbanan, mycket mysigare! Det är underbar luft ut ikväll, jag lovar! Vi gick in en sväng på åhlens som hade öppet till kl. 21.00!!!! Ja, det var bra och jag fick med mig ett par höst skor, visar någon gång :) Så nu vill jag ha höst. Sedan handlade vi lite mat och nu är jag hemma ! Tänkte ta mig en kopp te och mysa lite  nu , ses imorgon igen ♥

/LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0