ormar och spindlar är inget för mig !

Hejsan ! :)
Sitter här och lyssnar på Veronica Maggio och bara njuter av dagen, mysigt! Dagen idag började med ett matteprov suck... Andra dagen i skolan lixom. Men det gick okej, var inte svårt . Vi gjorde provet för att se om man skulle ha en A eller B mattebok . Men vet inte ännu vad jag får . Efter skolan åkte jag och Julia hem till Julia och åt mellis, Såg Harry Potter , Fixade bloggen och skrattade en hel del . Helt enkelt en bra eftermiddag ! Åkte hem vid 6 tiden åt middag och handlade mat till imorgon . Ska cykla med skolan , och vara ute i naturen bland ormar och spindlar så jag är super taggad ! Eller inte.. Jaja . Hoppas på vackert väder . Nu tänkte jag kolla om det finns någon bra film på tv . Hoppas att ni får en bra kväll !

Kramar Louise


Tänkte att jag kanske kunde ha dem här på mig imorgon ? När man ska cykla kanske man ska se lite sportig ut?
Vad tror ni ? :) ♥





Kommentarer
Postat av: Daniela

Hejdu :) Jag har en frågesstund i min blogg nu, ställ den frågan du vill! ;)

Kram/ Danni

2009-08-20 @ 22:24:22
URL: http://daniiiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0