torsdag

hejsan hejsan hejsan! det känns som att jag inte har bloggat på evigheter! men jag har haft så mycket nu i skolan och så. iallafall; idag var jag i skolan och jag trodde jag skulle sluta halv fem, men jag slutade två istället, för vi hade ingen kör eller ensambel idag. så jag och jt gick hem till henne och plockade lite äpplen och vinbär. mums! sen gick vi till iza och hoppade lite studsmatta och kollade på disney chanel. lite senare skulle vi till huddinge, men jt och iza började bråka så jag och jt fick åka själva. vi fick kuta till bussen och jag fick springa utan skor tack vare att jag vart så lat och inte pallat sätta på mig de ordentligt så jag tappade de hela tiden, och då var det enklare att springa utan! sen i centrum köpte vi varsin äppelpaj och sen drog vi hem igen hehe. passade på att läsa igenom no-läxan på bussen. nu ska jag ta en lång dusch och sno allt varmvatten! vi hörs!

xxx,
JULIA

Kommentarer
Postat av: alice

jag slutade 10 i ett :P <3

2009-08-27 @ 19:51:12
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0