Super trouper !

Tjenare !

Sitter här och lyssnar på boom boom pow, haha och försöker vara pigg går sådär :/ men men.. Ska snart börja laga middag till mig och bror . Blir något som vi har hemma . Så det blir bra! :) Vi var på svartsjö slott idag med skolan, det var faktiskt ganska roligt tyckerjag! Jag ääälskade de underbara väggarna och möblerna!  Åå, jag var typ redo och flytta in, så nu har jag lust att göra om mitt rum igen. Men det får vänta ett tag! Men sen så tröttnade jag på att vara där, var döts hungrig! Och så var min sallad inte alls god! Jaja , sånt händer men snälla julia gav mig lite mat av hennes tack tack! Hur har eran dag vart ? Nu ska jag laga mat och träna på Super trouper med abba , måste kunna den på måndag ! kram

/Louise


Kommentarer
Postat av: Monika

Haft en bra dag :)? Puss

2009-08-27 @ 16:44:49
URL: http://monikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0