11 september 2009

Tjenare !

Kom hem ifrån mathilda för en stund sen eller okej ett tag sedan. Har bara läst bloggar och sånt !!
Nu ska jag ta en dusch och sedan packa en väska, och åka iväg till våran nya båt ! Ska bli ganska mysigt måste jag säga. Åker ut med den i morgon men sover i hamnen inatt. Så jag kommer hem på söndag, ska ta med mig lite läxor så jag har något att göra ifall det blir trist men så trist att jag vill göra läxor blir det nog inte :) haha , japp, ni får ha det så bra har lite brådis mamma hämtar mig vid åtta måste hinna med en del! Kram

/ lOUISE

http://www.croatiayachtrent.com/hr/gal/bavaria30/Yacht_Rent_Bavaria_30.jpg


Så här ser våran na båt ut :9 men vi gör om den lite just nu, med lite kuddar , söta handukar , fina gardiner mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0