En av dem senaste trenderna

Hej hej!

Vet ingen uppdatering men men, jaja . Hur har min dag varit jo, den började med att jag vaknade fixade mig och sånt och sen sprang iväg till bussen, sen skola var ganska roligt tycker jag faktiskt. Och sedan så kom jag hem nyss. Thilda hälsade på så det var roligt! Hur är det med er annars då ? Med mig är det bra!! :)

Nu ska jag måla mina naglar , skulle helst vilja använda denna fina färg ifrån O.P.I. men men man har drömmar! Är så grymt snyggt med matta naglar love it! Jaja, har ett lack i nästan samma fär ifrån samma märke det får bli det tror jag..
Hoppas att ni har det så bra! Ska iväg till teatern om några timmar, så det blir roligt!! kram


/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0