Vill ha vill ha vill ha vill ha nu!

Har pluggat lite nu.. Men kollade bara upp några saker så det var ine så mycket plugg. Tänkte ta en dusch nu och fixa naglarna typ. Sen så ska jag göra "veckans problem" på mattläxan och sen så ska jag försöka släppa skolan för idag ! Japp , det låter bra !


Åå, jag vill ha denna ! Har gillat den sen den kom ut i butik och nu vet jag inte riktigt om jag ska lägga vantarna om den.. Men den är verkligen fin och mysig! Dessvärre skulle det inte vara så bra för min plånbok att bli 400 spänn fatttigare men jag vil jag vil jag vil... Haha jaja :) ( den finns i marin också )

/Louise


Kommentarer
Postat av: Ida

Supersöt kofta! :)

2009-11-08 @ 18:16:29
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0